Door de nauwe samenwerking met verschillende betrokkenen (schippers, rederijen, maritieme evenementen, bedrijven en andere bij de zeilende scheepvaart betrokken partijen) hebben wij de gezamenlijke 1e stap kunnen zetten om te komen tot een marketingcampagne voor de Nederlandse zeilende beroepschartervaart. Door intensieve samenwerking van de Stichting VHZC met het speciale redactieteam van METRONIEUWS is 28 juni 2012 in de landelijke uitgave van Metro de speciale editie "Hollandse Zeiltrots" met een oplage van 525.000 exemplaren en ruim 1,6 miljoen potentiële lezers gerealiseerd. Zou worden vervolgd met een nieuwe editie in het landelijke dagblad Metro: "Van dagtocht tot wereldreis"
wereld van het zeilen en de economische waarde worden verwerkt in een korte TV commercial van een langere voorlichting promotiefilm, een speciale editie van het VHZC Scheeps Journaal, ontwikkelen van flyers ten behoeve van o.a. deelname aan beurzen zoals de Klassieke Schepen Beurs Enkhuizen en de Boot Düsseldorf. De VHZC opereert onafhankelijk, heeft geen winstoogmerk, er wordt niet bemiddeld en er worden geen provisies berekend.
Leiden oktober 2019
|
|||